xa0 xa0 چند ماهی است که این پنجره را به روی مخاطبان عزیز نگشودیم. عذرخواهی میکنم. واقعیتش در این مدت با بیماری کلیه دست به گریبان بودم و دو بار کارم به اتاق عمل کشید. همچنان درد دارم .xa0 امیدوارم دوباره بتوانم خدمت شما عزیزان برسم. ...